OMBUDSDIENST

 

Iedere medewerker in De Patio probeert u met de beste zorgen te omringen. Toch kan het gebeuren dat uw verwachtingen niet altijd worden beantwoord en dat u een vraag, een probleem of een klacht hebt.

U kunt steeds bij elke medewerker van de afdeling uw vraag of klacht formuleren. Indien u samen niet tot een oplossing komt, spreek dan gerust de coördinator aan.

Indien het probleem onopgelost blijft, kunt u bij de interne ombudsdienst van het ziekenhuis terecht: Mevr. Virginie Meesseman. De ombudsdienst zal naar u luisteren, uw vragen ernstig nemen en samen met u zoeken naar de beste oplossing. U kunt haar bereiken via de receptie van het ziekenhuis 056/24.52.11 of op het rechtstreeks nummer 056/24.52.04 of via e-mail: virginie.meesseman@pzhfamilie.be

De mogelijkheid bestaat ook om contact op te nemen met de externe ombudsdienst:

Dhr. Christophe Demeestere. Deze ombudspersoon is geen personeelslid van het ziekenhuis en heeft dus een onafhankelijke positie. U kunt hem bereiken op het nummer: 0476/94.27.24, via brief: Annuntiatenstraat 92, 8000 Brugge of via e-mail: christophe.demeestere@ombudsfunctieggz.be

Wij luisteren graag naar uw vragen of opmerkingen.